Доброго дня. Хочу написати скаргу на магазин "Ельдорадо" по вул. Гагаріна 16. Зокрема на адміністратора магазину, який не здійснив мені заміну плівки-скла до телефону, аргументувавши це тим, що телефон падав. Видимих тріщин на телефоні не має, тим паче до поклейки не було зафіксовано ніяких потертостй на телефоні. Він сказав: "Що є потертості на телефоні, значить він падав". Хочу зазначити що це вже друга поклейка, перша була за три дні до відклеювання цієї. Мені надали гарантію на місяць. То перший раз переклеїли, але вибачте, в чому моя вина , якщо технік не може якісно зробити свою роботу. Ми з чоловіком постійно беремо техніку у вашому магазині, і знаєте дуже не приємно, коли до вас так відносяться, тим більше коли є гарантія і повне право на те, щоб зробили заміну. А аргументи смішні. Тому, будь ласка, відреагуйте на це, тому що плівка- скло в мене так і залишилась відклеєна.
Отзывы [1]
13.11.2017 14:07
Доброго дня. Хочу написати скаргу на магазин "Ельдорадо" по вул. Гагаріна 16. Зокрема на адміністратора магазину, який не здійснив мені заміну плівки-скла до телефону, аргументувавши це тим, що телефон падав. Видимих тріщин на телефоні не має, тим паче до поклейки не було зафіксовано ніяких потертостй на телефоні. Він сказав: "Що є потертості на телефоні, значить він падав". Хочу зазначити що це вже друга поклейка, перша була за три дні до відклеювання цієї. Мені надали гарантію на місяць. То перший раз переклеїли, але вибачте, в чому моя вина , якщо технік не може якісно зробити свою роботу. Ми з чоловіком постійно беремо техніку у вашому магазині, і знаєте дуже не приємно, коли до вас так відносяться, тим більше коли є гарантія і повне право на те, щоб зробили заміну. А аргументи смішні. Тому, будь ласка, відреагуйте на це, тому що плівка- скло в мене так і залишилась відклеєна.