Добрый день! У меня нет слов от возмущения! Мне нужен номер телефона отделения,а оказывается,что нужно только ехать туда,так как гарячая линия тел. не даёт,большой секрет.
Змінили графік роботи - працюють до 17 годин. Забрали один термінал. Вдень черги і до працівника, і в термінал оплатити. Після роботи приходиш і цілуєш зачинені двері. Скільки з ними проблем! Як вони набридли!
В Компанії, працює, якась частка працівників -"вредителей" Іміджа компанії. Абонент на час, по заяві, з збереженням № телефона, та з аботплатою за цю послугу більше півроку чує в слухавці :" Ваш телефон, відключено, через заборгованність...". По новій заяві, відновити послугу, в повному обзязі, це своечасно не зроблено. Заява приймалася по адресі на Ісаяка,3, но думається, що ті "вредители" вредят Іміджу не тількі там. Тому, робиться, вивод - може нехай, як дурний сон, та казка - "Ваш телефон..." стане "былью", щоби не було білью - те, що, не тільки скнари, а й бездари, й правять, й всовують громадянам нашої Держави, свої послуги в сьогоденні... Що не вміють, в "Укртелекомі" людей( чи просто клієнтів", поважати? Но то що ? Хай ті слова в слухавці станут "явью"? Боритеся- поборете...
Успокаю себя пунктом - "Абонент телефонної мережі ВАТ «Укртелеком» щомісячно сплачує абонентну плату незалежно від факту отримання послуг." Єсть услуга, нет а ти плати. Интересно даже - Культура это? Или бизнес по-Украински?НО !!! С такой культурой "бизнеса", думаю в Европу - ЗАСЬ!!! :((( А Вы как думаете? ;0 Находите что Вы...? :))))))))
В любой связи самое главное - контакт. С переводом звонков на контакт-центр контакт утерян. Ответ на мой вопрос я получить не смог. Ваш контакт центр - ЖОПА,
Отзывы [7]
14.02.2020 17:16
Добрый день! У меня нет слов от возмущения! Мне нужен номер телефона отделения,а оказывается,что нужно только ехать туда,так как гарячая линия тел. не даёт,большой секрет.
03.03.2020 11:48
Повністю поділяю Вашу думку!
24.10.2019 22:50
С 18.10.2019 по 01.12.2019 по техническим причинам график работы с 9.00 до 14.00
21.02.2018 11:15
Змінили графік роботи - працюють до 17 годин. Забрали один термінал. Вдень черги і до працівника, і в термінал оплатити. Після роботи приходиш і цілуєш зачинені двері. Скільки з ними проблем! Як вони набридли!
06.02.2018 16:45
Мне нанесен моральный ущерб-лишена телевидения,обращения безрезультатны Услуги нет,за что платить?.
01.08.2016 11:00
В Компанії, працює, якась частка працівників -"вредителей" Іміджа компанії. Абонент на час, по заяві, з збереженням № телефона, та з аботплатою за цю послугу більше півроку чує в слухавці :" Ваш телефон, відключено, через заборгованність...". По новій заяві, відновити послугу, в повному обзязі, це своечасно не зроблено. Заява приймалася по адресі на Ісаяка,3, но думається, що ті "вредители" вредят Іміджу не тількі там. Тому, робиться, вивод - може нехай, як дурний сон, та казка - "Ваш телефон..." стане "былью", щоби не було білью - те, що, не тільки скнари, а й бездари, й правять, й всовують громадянам нашої Держави, свої послуги в сьогоденні... Що не вміють, в "Укртелекомі" людей( чи просто клієнтів", поважати?
Но то що ? Хай ті слова в слухавці станут "явью"?
Боритеся- поборете...
01.08.2016 11:18
Слово "успокаю" - исправляю на успокаиваю. Просто я неких профессионалов за их "ВЫСОКО"моральность хаю... ;)))
01.08.2016 11:14
Успокаю себя пунктом - "Абонент телефонної мережі ВАТ «Укртелеком» щомісячно сплачує абонентну плату незалежно від факту отримання послуг."
Єсть услуга, нет а ти плати. Интересно даже - Культура это? Или бизнес по-Украински?НО !!! С такой культурой "бизнеса", думаю в Европу - ЗАСЬ!!! :((( А Вы как думаете? ;0 Находите что Вы...? :))))))))
18.06.2015 10:55
В любой связи самое главное - контакт. С переводом звонков на контакт-центр контакт утерян. Ответ на мой вопрос я получить не смог. Ваш контакт центр - ЖОПА,
16.09.2014 12:47
майже місяць як товариство Інвестбазисгруп віддло документи Вам на переоформлення договору. До цього часу ніхто не зателефонував.